De Pannenman, het Pantwoord op al uw vragen

Wie is de Pannenman?

De Pannenman, het Pantwoord op al uw Pannenvragen

Als detailhandel in professioneel en kwalitatief kookmateriaal voor hobbykoks en kookkunstenaars, staat Dupont’s Kookboetiek dicht bij de klanten en trachten wij dagelijks gepaste antwoorden te geven op de kookvragen van onze klanten. 

Al jaren merken wij dat het gros van de vragen zich concentreert rond één welbepaalde groep artikelen, namelijk “de pannen”.

  • Welke pan moet er gebruikt worden voor welk gerecht?
  • Welke pan is geschikt voor welk fornuis? 
  • Hoe bak ik het best een steak, vis, pannenkoek of omelet?
  • Waarom bakt mijn pan altijd aan?  
  • Hoe kies ik de juiste pan? 

 

Er was dus duidelijk nood aan advies & informatie op het vlak van pannen en daarop wou Dupont’s Kookboetiek inspelen door de oprichting van een informatiepunt.

Als antwoord op de vele pannenvragen, lanceerde Dupont’s Kookboetiek vanaf zaterdag 25 april 2015 een nieuw keukenheld: “De Pannenman”. 

Dirk Dupont - oprichter van Dupont NV en méér dan 45 jaar in het kookvak - kruipt sindsdien in de heroïsche huid van de Pannenman en geeft samen met het voltallige Kookboetiek-team een gepast Pantwoord op alle pannenvragen.

Met de Pannenman als speerpunt wil Dupont’s Kookboetiek in de komende jaren uitgroeien tot dé referentie op het vlak van pannen. 

De Pannendagen: de succesvolle lancering van de Pannenman

In het weekend van 25 & 26 april 2015 werd de Panneman gelanceerd tijdens de Pannendagen. 

Tijdens dit tweedaagse event stond alles in het teken van "pannen". De Pannenman gaf doorlopend gratis demonstraties en werd hierbij geflankeerd door 5 topmerken uit de pannenwereld. Le Creuset, Swiss Diamond, Fissler, Demeyere & De Buyer gaven het beste van zichzelf en lieten onze klanten letterlijk en figuurlijk proeven van de sterktes en eigenschappen van hun specifieke pannen.

Wilt u de sfeer van deze Pannendagen nogmaals opsnuiven?

Bekijk dan de foto's van de 1ste Pannendag en de 2de Pannendag

Lancering van De Pannenman tijdens de Pannendagen 2015


Ontdek de Pantwoorden van onze Pannenman

In het Karaat-magazine regio Kortrijk-Waregem werd er sinds mei 2015 een speciale rubriek "Het Pantwoord van de maand" gelanceerd waarbij de Pannenman een antwoord gaf op een specifieke pannenvraag van een klant of lezer.
Hieronder kan u de Pantwoorden van elk maand nogmaals bekijken.


Hebt u zelf een vraag voor de Pannenman? 

Hebt u een pannenvraag voor de Pannenman? Stuur ze dan door naar info@pannenman.be of kom langs in onze Kookboetiek op 't Hoge 98 te Kortrijk!